Перейти до основного вмісту

09.09.2024 Міжнародний день краси

 

Вітаємо дружню калинову родину!
На цьому тижні ми починаємо вивчення теми "Родина, сім'я".
Сьогодні для вас у блозі:
- ранкова гімнастика "Всі стаємо на зарядку",
- заняття з ознайомлення з соціумом "Сім'я: чому ми схожі на батьків",
- пальчикова гімнастика "Сім'я",
- заняття з ліплення "Сім'я",
- заняття з розвитку мовлення "Родина, сім'я",
- заняття з фізкультури "Школа м'яча",
- дихальна гімнастика "Квітка і свічка".
Почніть теплий осінній ранок з активної та корисної ранкової гімнастики.
На занятті з ознайомлення з соціумом поговоріть про те чому ви схожі на батьків.
Підготуйте рученята до творчої роботи виконавши гімнастику "Сім'я".
На занятті з ліплення зобразіть свою сім'ю.
Для роботи вам потрібно:
- дощечка для ліплення,
- пластилін,
- стека,
- вологі серветки.
З нетерпінням чекаємо фото ваших робіт!
На занятті з розвитку мовлення поговоріть про родину, сім'ю.
Виконуючи завдання на занятті з фізкультури будемо разом зростати дужими.
Після спортивностей та активностей виконайте дихальну гімнастику "Квітка і свічка".
Сонячного настрою на весь день!


Відеоматеріали з ютуб каналів:














Коментарі