Перейти до основного вмісту

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі



 Відео заняття для дошкільників з логіко-математичного розвитку


Методичні рекомендації до заняття

Словник: 

багато, мало, гарбузи, кавуни, груші, яблука, жовтий червоний, зелений, оранжевий

Питання до дітей: 

    Що виростили на городі фермери? (Кавуни, гарбузи)

    Порахувати з дітьми кавуни. (Два - 2)

    Якого кольору кавуни? (Зеленого)

    Якої форми кавуни? (Круглі)

    Порахувати з дітьми гарбузи (П'ять - 5)

    Якого кольору гарбузи? (Оранжеві)

    Що виростили фермери в саду? (Груші, яблука)

    Якого кольору груші? (Груші жовтого кольору)

    Пояснити дітям, що груш мало. Закріпити поняття мало.

    Якого кольору яблука? (Яблука червоного кольору)

    Пояснити дітям, що яблук багато. Закріпити поняття багато.

   

Вправляти дітей в лічбі предметів які їх оточують.

    Скільки пташок на гілці?

    Скільки в тебе машинок?

    Скільки ложечок ми приготували до обіду?

    Скільки кубиків?

Все що оточує дитину можна полічити. Запитати якого кольору дані  предмети. 

Звернути увагу якої форми предмети: помідор-круглий, огірок - овальний, телевізор - квадратний.

Коментарі