Відео заняття для дошкільників з логіко-математичного розвитку
Методичні рекомендації до заняття
Словник:
багато, мало, гарбузи, кавуни, груші, яблука, жовтий червоний, зелений, оранжевий
Питання до дітей:
Що виростили на городі фермери? (Кавуни, гарбузи)
Порахувати з дітьми кавуни. (Два - 2)
Якого кольору кавуни? (Зеленого)
Якої форми кавуни? (Круглі)
Порахувати з дітьми гарбузи (П'ять - 5)
Якого кольору гарбузи? (Оранжеві)
Що виростили фермери в саду? (Груші, яблука)
Якого кольору груші? (Груші жовтого кольору)
Пояснити дітям, що груш мало. Закріпити поняття мало.
Якого кольору яблука? (Яблука червоного кольору)
Пояснити дітям, що яблук багато. Закріпити поняття багато.
Вправляти дітей в лічбі предметів які їх оточують.
Скільки пташок на гілці?
Скільки в тебе машинок?
Скільки ложечок ми приготували до обіду?
Скільки кубиків?
Все що оточує дитину можна полічити. Запитати якого кольору дані предмети.
Звернути увагу якої форми предмети: помідор-круглий, огірок - овальний, телевізор - квадратний.
Коментарі
Дописати коментар