Перейти до основного вмісту

12.02.2024 День Дарвіна (Міжнародний день науки і гуманізму)

 

Добрий день шановні батьки та кмітливі малюки!
Цього тижня ми будемо вивчати тему "Меблі".
Сьогодні для вас у блозі:
- ранкова гімнастика "Вправи з фізкультури для кожної дитини",
- музичне заняття "Співуча гітара",
- заняття з ознайомлення з соціумом "Мій дім - моя оселя",
- пальчикова гімнастика "Майстерні руки",
- заняття з малювання "Диван",
- пізнавальне відео "Дім в якому я живу",
- руханка "Завмри".
Починаємо день за доброю традицією з ранкової гімнастики "Вправи з фізкультури для кожної дитини".
Поринаємо у чарівний світ музики на занятті "Співуча гітара".
На занятті з ознайомлення з соціумом поговоримо про "Мій дім - мою оселю".
Підготуємо рученята до творчої роботи з пальчиковою гумнастикою "Майстерні руки".
На занятті з малювання зобразимо "Диван".
Для роботи нам потрібно:
- аркуш білого паперу,
- маркер або олівець,
- фарби,
- пензлик,
- склянка з водою,
- серветки.
З нетерпінням чекаємо фото ваших робіт!
Для дітей та дорослих пізнавальне відео "Дім в якому я живу".
Проведіть активно час з рідними або друзями з руханкою "Замври".
Гарного настрою на весь день!



Відеоматеріали з ютуб каналів:
















Коментарі