Перейти до основного вмісту

29.11.23 День електронних привітань

 

Доброго ранку калинова родина!
Сьогодні у нас день здоров'я
і для вас в блозі:
- ранкова гімнастика з предметами;
- складання речення за картинками;
- пальчикова гімнастика "Правила безпеки";
- конструювння з паперу "Вантажівка";
- рухлива гра "Світлофор"
- Тематичне заняття: «Про здоров’я дітям»
- дидактичні ігри «Що корисно для здоров’я»,
«Чого бояться мікроби?»,
- Пізнавальне відео: «Як захистити себе від коронавірусу»
Ранкова пісенька: «Дітям про особисту гігієну»
Робим зранку ми зарядку, щоб здоров'я зберігати
А зараз складемо речення за малюнками
Зробимо пальчикову гімнастику, перед
роботою з папером

Зробимо вантажівку з папером
Вам знадобиться:
- кольоровий папір;
- ножиці;
- клей
Засиділись трохи ми.
Пропоную рухливу гру
Давайте поговоримо про здоров'я
Для вас гра "Чого бояться мікроби"
Ще одна гра "Що корисно для здоров'я"
Як захистити себе від короновіруса?
Послухайте пісеньку про особисту гігієну

Всім чудового настрою і гарного дня!











Коментарі