Перейти до основного вмісту

15.09.2023 День народження Google

Добрий день батьки та діти!
Сьогодні для вас у блозі:
- ранкова гімнастика "З мотузочкою",
- музично-ритмічна вправа "Олівці"
- дитяча пісня "Дружна в нас сім'я",
- музично-рухлива гра "Це про мене",
- пальчикова гра "Моя сім'я",
- заняття з аплікації "Будинок мрії",
- художньо-мовленнєва діяльність "Вивчення вірша Марії Хоростницької "Матусин заповіт",
- дидактична гра "Що не так?",
- гурток з національно-патріотичного виховання "Діти України".
Починаємо свій ранок за доброю традицією з активної та корисної ранкової гімнастики "З мотузочкою".
Поринаємо у чарівний музичний світ, і першою для вас музично-ритмічна вправа "Олівці".
А яка ж музика без пісні. Для вас дитяча пісня "Дружна в нас сім'я".
З музикою весело не лише співати а й рухатися. Для вас музично-рухлива гра "Це про мене".
Готуємо свої ручки до творчої роботи з пальчиковою грою "Моя сім'я".
Приступаємо до аплікації. Створемо свій "Будинок мрії".
Для роботи вам потрібно:
- кольоровий папір,
- кольоровий картон для основи,
- ватні диски,
- клей,
- пензлик для клею,
- ножиці,
- серветки,
- і, як завжди, ваш гарний настрій.
З нетерпінням чекаємо фото ваших робіт!
На занятті з художньо-мовленнєвої діяльності вивчемо вірш Марії Хоростницької "Матусин заповіт".
Проведіть весело час, пограйте в дидактичну гру "Що не так?".
З Наталією Кирилівною продовжимо вивчати традиції українського народу, для цього перейдіть за активним посиланням ТУТ⏬.
Гарних та сонячних вихідних!



Відеоматеріали з ютуб каналів:


















 

Коментарі