Перейти до основного вмісту

13.09.2023 День комп'ютерника і програміста

Добрий день турботливі батьки та допитливі малюки!
Для вас у блозі:
- ранкова гімнастика "З мотузочкою",
- заняття з розвитку мовлення "Родина",
- пальчикова гра "Моя сім'я",
- заняття з ліплення "Щаслива родина",
- дидактична гра "Правила дорожнього руху",
- музична гра-руханка "Наше коло мов сім'я",
- консультація для батьків "Що батькам потрібно робити, аби прогулянка була цікавою".
Свій ранок починаємо з веселої та корисної ранкової гімнастики "З мотузочкою".
На занятті з розвитку мовлення поговоримо про найдорожче, що є в кожної людини, поговоримо про "Родину".
Готуємо свої рученята до творчої роботи з пальчиковою грою "Моя сім'я".
На занятті з ліплення виготовимо "Щасливу родину".
Для роботи вам потрібно:
- дощечка,
- стека,
- пластилін,
- заготовка з картону круг синього кольору,
- вологі серветки,
- і, як завжди, ваш гарний настрій.
З нетерпінням чекаємо фото ваших робіт!
З дидактичною грою "Правила дорожнього руху" повторіть головні правила маленького пішохода.
Для малят та їх батьків енергійна музична гра-руханка "Наше коло мов сім'я".
Для батьків консультація "Що батькам потрібно робити, аби прогулянка була цікавою".
Гарного настрою на весь день!


Відеоматеріали з ютуб каналів:















 

Коментарі