Перейти до основного вмісту

12.06.2023 День червоної троянди

Добрий день калинова родина!
Сьогодні для вас у блозі:
- ранкова зарядка "Чарівні кульки",
- пальчикова гра "Помічники",
- художньо-продуктивна діяльність (малювання) "Мій тато найкращий",
- фізкультура "Танцюємо, граємо, здоров'я зберігаємо",
- хвилинка-руханка з татом.
Починаємо наш ранок з веселої, активної, корисної ранкової зарядки "Чарівні кульки".
Пограємо в пальчикову гру "Помічники", приготуємо свої рученятка до цікавої, творчої роботи.
Починаємо творити красу, зробимо оригінальний подарунок своїм татусям "Мій тато найкращий".
Для роботи вам потрібно:
- аркуш білого паперу,
- палітра,
- фарби,
- пензлик,
- склянка з водою,
- вологі серветки,
- заготовка краватки, 
- ножиці,
- клей,
- пензлик для клею,
- серветки,
- фломастери,
- і, як завжди, гарний настрій.
З нетерпінням чекаємо фото ваших робіт!
Продовжуємо зміцнювати своє здоров'я на фізкультурі вдома "Танцюємо, граємо, здоров'я зберігаємо" разом з дівчинкою Полінкою.
Проведіть весело час з найріднішими на хвилинці-руханці з татом.
Гарного та сонячного настрою на весь день!


Відеоматеріали з ютуб каналів:









 

Коментарі