Перейти до основного вмісту

16.05.23 День здоров'я (Тиждень безпеки життєдіяльності)

 

Доброго ранку любі малята і дбайливі батьки!
Сьогодні в день здоров'я для вас:
- ранкова зарядка "Весело крокуємо по колу";
- логіко-математичний розвиток 
"Утворення груп з окремих предметів. Геометричні фігури";
- музичне заняття "Весна";
- валеологія "Що потрібно для здоров'я";
- рухлива гра "Їстівне-неїстівне";
- пізнавальний мультфільм "Корисні підказки. Стоп застуда!";
- дидактична гра "Що корисно, а що шкідливо для здоров'я";
- консультація для батьків "Як говорити з дітьми про ковід"

Ранок для здоровя і бадьорості починаємо з зарядки
 Трохи порахуємо
Музика для настрою
Дізнайтесь що потрібно для здоров'я
Не забуваємо рухатись
Для вас пізнавальний мультик
Закріпимо свої знання грою
Інформація для батьків
Інформація для перегляду. Перейдіть за посиланнями.
Всім гарного настрою!





Коментарі