Перейти до основного вмісту

Пальчикова гімнастика "Моя сім'я"

 


Доброго дня дорогі батьки! Вашій увазі пропонуємо пальчикову гімнастику "Моя сім'я". 

Такі вправи не лише розвивають дрібну моторику у дитини, а також стимулюють розвиток центральної нервової системи, таким чином прискорюючи розвиток мовлення. 

"Розум у дитини знаходиться на кінчиках її пальців" - В.О.Сухомлинський

Подивитись вправу можна ТУТ


1. Розкажіть дитині, що наша долонька це сім'я, а пальчики члени сім'ї.
2. Разом з дитиною назвіть пальчики і хто це з членів сім'ї:
    великий пальчик - дідусь
    вказівний пальчик - бабуся
    середній пальчик - тато
    безіменний пальчик - мама
    мізинчик - дитина
    кулачок - міцна сім'я
3. Виконуючи вправу за потреби допоможіть дитині згинати відповідний пальчик, промовляючи віршик:
    Оцей пальчик - наш дідусь,
    Оцей пальчик - бабуся,
    Оцей пальчик - наш татусь,
    Оцей пальчик - матуся,
    Оцей пальчик - я
    Ось і вся моя сім'я

Гарного настрою та яскравих звершень!!!




Коментарі